یخچال

تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر در محل

تعمیر یخچال فریزر در محل و منزل شما در کوتاه ترین زمان توسط تعمیرکار حرفه ای نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر کالا تعمیر در مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب تهران بزرگ، تمام مناطق استان البرز (کرج) با ضمانت نامه معتبر خدمات.

تعمیر یخچال فریزر به دلیل تنوع در برند و مدل، یکی از خدمات تخصصی و بسیار مشکل در شغل تعمیرات لوازم خانگی به شمار می رود و ما مفتخریم که با 30 سال سابقه در غرب استان تهران با در اختیار داشتن تعداد زیادی تعمیرکار مجرب و نمایندگی می توانیم تمامی برندهای ایرانی و خارجی یخچال و فریزر خانگی و صنعتی، نیم فریزر و معمولی  را در منزل و محل کار شما رفع اشکال و تعمیر نماییم.

مدت زمان تعمیر یخچال چقدر است؟

پس از تماس شما با مرکز تعمیرات امرسان سرویس نزدیکترین تعمیرکار به شما خود را به محل می رساند و بلافاصله پس از عیب یابی شروع به ارائه خدمات می نماید. معمولا برای تعمیرات جزئی مثل تعویض کابل برق، تعویض نوار دور درب یخچال، تعویض فیلتر و… کمتر از یک ساعت و برای رفع نشتی گاز و تعمیر و تعویض برد و پنل و قطعات الکترونیکی و… چند ساعت زمان لازم است ولی به طور کلی تعمیرات در همان روز انجام می شود.

چه زمانی برای تعمیر یخچال فریزر اقدام کنیم؟

 

معمولا زمانی نیاز به تعمیر یخچال فریزر دارید که یا یخچال به صورت کامل از کار افتاده باشد و یا یکی از مشکلات زیر در آن  رویت شود:

  • پنل برد یخچال سوخته است
  • بست یا لولای درب خراب شده
  • بدنه فریزر از داخل سوراخ شده
  • گاز یخچال خالی شده

به طور کلی تمامی خدمات نصب، سرویس، عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر به صورت حرفه ای نیاز به تعمیرکار دارد و انجام آن توسط افراد غیر حرفه ای باعث خسارت می شود.

عیب یابی و سرویس یخچال فریزر

 

عیب یابی و سرویس یخچال و فریزر اگر هر سال و به صورت منظم انجام شود و مشکلات احتمالی پس از عیب یابی رفع شود یخچال شما هرگز دچار خرابی با هزینه های زیاد نمی شود و در واقع عمر آن افزایش می یابد.

در زمان سرویس یخچال و فریزر توسط سرویس کاران کالاتعمیر تمامی لوله ها و اتصالات موتور و شبکه انتقال گاز خنک کننده و میزان گاز داخل لوله ها چک  شده و در صورت نیاز ترمیم می شود، نوار دور درب و لولا ها و … بررسی می شوند تا خاصیت خود را از دست نداده باشند و برودت از لای درب نشت نکند، صدا و میزان لرزش موتور در هنگام کار مورد آزمایش و عیب یابی قرار می گیرد و ایرادهای موجود رفع می شوند.

نکته: به هیچ عنوان کار عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر خود را به تعمیرگاه ها و تعمیرکاران غیر مجاز و معمولی نسپارید. حتما با یک متخصص تماس بگیرید و مطمئن شوید که برای تعمیر یخچال برند شما دوره دیده و تخصص و تجربه کافی دارد. رعایت این مورد شما را از خسارت دیدن و پرداخت وجه اضافی و ابطال گارانتی یخچال ایمن میسازد.

نوشته های مشابه